dimecres, 3 de juliol del 2013

Els contes de la Berta ja són a les llibreries!

La col·lecció dels contes de la Berta ja té distribuidor editorial i es poden trobar a qualsevol llibreria (i si no el tenen, ja tenen a qui demanar-lo). Això em produeix una gran satisfacció... tot i això, aquí us deixo un llistat de les llibreries i botigues (físiques i online) que van confiar en el projecte des del primer dia... i que sé del cert, que tenen els contes a les seves prestatgeries, em comprometo a anar ampliant el llistat, a mesura que m'arribin notícies de nous punts de venda (si els veieu en alguna llibreria que no surt al llistat... feu-m'ho saber, que l'afegiré!)



A Terrassa:
Llibreria ATENEA   ·  Carrer Gavatxons, 20
Llibreria CINTA      ·  Ample, 97  (www.llibreriagrapa.com)

A Barcelona:
Llibreria Pebre Negre · carrer el Clot, 4 (www.pebrenegre.cat)
Somriure  ·  carrer de la Indústria, 48 (www.somriure)
L'Ombeliqo  ·  carrer El Clot, 33 (www.lombeliqo.es)
Mares, pirates i princeses  · Avgda Roma, 82 (www.marespiratesiprinceses.com)

A Vic:
La Tralla   ·  Carrer de la Riera, 5 (www.latralla.com)

Girona:
Llibreria Migdia  ·  Balmes,1

Lleida:
Caselles  · Major, 46 (www.caselles.com)
El genet blau  ·  avgda. de Blondel, 62 (www.elgenetblau.com)

El Perelló (Tarragona):
Estanc llibreria · Francesc Macià, 6

A tot Catalunya:
Abacus  (www.abacus.coop

Online:
Crianza Natural  ·  www.crianzanatural.com
Vet aquí un gat  ·  www.vetaquiungat.cat
Mamma Naturest  · www.mammanaturest.com
La Casa del libro · www.casadellibro.com 
Plataforma Lulu  ·  www.lulu
Plataforma Amazon.com  ·  www.amazon.com
Plataforma Amazon.es  ·  www.amazon.es
Plataforma CreateSpace · www.createspace.com


Així que es vagi ampliant el llistat us vaig tenint al dia... M'encantarà rebre les vostres impressions a través del blog, espero que els contes us agradin i que us acompanyin en el creixement de tota la família!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada